dimecres, 12 de març del 2008

ORIOL MARTORELL (1927-1996)


L’Oriol Martorell i Codina (1927-1996) va ser director musical, pedagog i historiador. Alhora que estudià música es doctorà en història.

L’Oriol Martorell va viure a la segona meitad del segle XX i ha estat el fundador, creador i director emblemàtic de la Coral Sant Jordi.

Vull donar homenatge a l’Oriol Martorell, una persona fonamental per l’educació musical, una persona relacionada també amb la nostra població, Sant Boi, un 11 de setembre, la primera diada de Catalunya democràtica. També va se professor meu a la Univesitat de Barcelona.



Podeu trobar més informació en:

http://www.ensantboi.com/guia/esculturas/barrios_0.asp

Fotografia: EMMA LOZANO

2 comentaris:

Anònim ha dit...

HOla!
trobo molt interessant el teu bloc. He vist, però, que la imatge de l'escultura "Homenatge a Oriol Martorell" ha estat extreta del web que en Carlos Cercós i jo mateixa vam realitzar ja farà uns anys. Et demanaria, si us plau, que indiquéssis la font de la fotografia ja que tant les imatges com els textos del web "Guia d'art públic urbà de sant boi" són meus. De totes maneres, gràcies per visitar la "Guia d'art públic urbà de sant boi" i, també, si tens cap suggeriment estem oberts a noves idees. Moltes gràcies! Emma

Paco Sánchez Molina ha dit...

Hola EMMA

Primer, disculpes.
Segon, com veus ja havia fet referència a la"Guia d´art públic..." el 4 de Novembre, posant la web,que he recomenat als meus alumnes, un bon treball per als que estimem Sant Boi i l´art. Endevant.
Tercer, si tinc algunes idees de treball a secundària per a utilitzar juntament amb la "Guia..."
Moltes gràcies. Paco